dag 5 - Reisverslag uit Bangalore, India van Marnix India - WaarBenJij.nu dag 5 - Reisverslag uit Bangalore, India van Marnix India - WaarBenJij.nu

dag 5

Door: Manon, Janneke en Maaike

Blijf op de hoogte en volg Marnix

15 Februari 2014 | India, Bangalore

Hier weer een nieuw verslag vanuit India! Het was weer een bijzondere dag. Langzaam begint iedereen toch wel te beseffen dat de tijd vliegt en dat het afscheid met de kinderen steeds dichterbij komt... Hierdoor vallen er af en toe wat tranen. Maar gelukkig hebben we elkaar! Vandaag werden de puntjes op de i gezet en er werd vooral veel gespeeld en genoten! Veel kinderen hebben in onze dagboekjes geschreven. Het zijn onwijs lieve berichtjes waardoor we beseffen dat we een steeds betere band met de kinderen krijgen. Een jongetje, die later zanger wil worden, heeft zelfs een afscheidsliedje voor ons gezongen. Dit raakte ons. Ook was er een meisje jarig vandaag. Zij zat niet in een van onze groepen, maar zij trakteerde ons met een Indiaas snoepje. Voor haar hebben we ‘Happy Birthday’ gezongen en zijn met haar op de foto geweest. Ook zijn er vandaag een aantal kinderen onze kamer komen bekijken, ook al mocht dit misschien niet, voor de kinderen was het een hele ervaring.
’S middags met de lunch kregen wij gezelschap van Afrikanen. Deze mensen hadden die ochtend op de school over Shell verteld, wat hun werk is. We hebben met deze gezellige en vrolijke mensen gegeten en gepraat over hun werk en wat wij hier doen.
Na de lunch zijn wij vertrokken naar een shopping mall. Dit was veel westerser dan we hadden verwacht. CEDRIC heeft hier de grootste uitgave van ons allemaal gedaan! Hij heeft namelijk nieuwe Nike sportschoenen gekocht. Ook hebben we hier genoten van heerlijke donuts. Gelukkig vonden we ook een leuk, klein, Indiaas winkeltje waar leuke souvenirtjes zijn gekocht. Na het shoppen hebben we genoten van een westerse maaltijd. Sommigen aten een pizza en anderen een broodje van de Subway. Het was raar om door dit luxe winkelcentrum te lopen na alle dingen die we de afgelopen week hebben meegemaakt.
Morgen vertrekken we na een kerkdienst naar Mysore. We hebben er zin in en zijn erg benieuwd naar deze stad. En we gaan er een topweekendje van maken!
dikke kus van Janneke, Manon en Maaike

• 15 Februari 2014 - 17:20

Pim En Irma:

Beste India-gangers,

Door wat jullie opschrijven en fotograferen kunnen we een beetje meebeleven
    wat jullie zo al meemaken. Dat is leuk !! Zoals hoe je omgaat met nieuwsgierige
    kinderen, hoe het is om buiten in de felle zon rond te rennen op harde droge grond
    en daarna binnen op koelere tegels te zitten. Shots van boven op de groep en het
    uitzicht vanaf het gebouw. Benieuwd naar wat jullie nu gaan beleven in Mysore.
    Veel plezier dit weekend !

Pim en Irma

• 15 Februari 2014 - 17:47

Peter Vrijenhoek:

Beste Adrian,
    Het heeft even geduurt voor ik je gevonden had. Maar uiteindelijk gevonden. Leuke reisverslagen waaruit ik begrijp dat jullie een fantastische tijd hebben. Het weer daar ziet er heeeeel anders uit dan hier in het noorden van de VS. Met temperaturen van rond 25 gr onder nul. Op dit moment sneeuwd het weer. En er ligt al meer dan 1.80 meter achter het huis. Dus geniet maar van dat mooie weer. Ik wens je veel plezier dit weekend. Het is hier pas 10.45 uur en jij ligt op dit moment waarschijnlijk te slapen.
    Wens je een behouden thuis komst. Wanneer je ook mag vertrekken.

Je oompie Peter

• 15 Februari 2014 - 20:08

Tirza :

Maaikeeee ik mis je kleintjeee ! xxx Tirza

• 15 Februari 2014 - 20:29

Anja:

Lieve Maaike en reisgenoten,

Wat een mooie verhalen hebben jullie. De fotos zijn ook erg leuk en geven een goed beeld wat jullie daar allemaal meemaken. Ben benieuwd hoe jullie de luxe van Mysore ervaren. Geniet ervan!

Veel kusjes voor Maaike en groetjes aan de rest.

Anja

• 15 Februari 2014 - 20:44

Hugo:

Lieve Paula
    Wat ben ik trots op je!
    Heel veel plezier nog de komende dagen!
    Groetjes voor iedereen,
    Kus voor jou,
    Hugo

• 15 Februari 2014 - 20:58

Margot Frima:

Hoi Lieve Paula!
    Wat leuk om alle mooie verhalen te lezen! Zo weet ik ook een beetje wat je mee maakt in dat verre India! Wat een top ervaring, ben benieuwd naar de verhalen thuis!
    Een hele hele hele dikke knuffel,
    XXXXXXXXOXO you know you love me
    Margot

• 15 Februari 2014 - 23:58

Mohammed:

lieve CEDRIC, gefeliciteerd met uw aankoop, ik hoop dat u er veel plezier aan zult beleven.
    doe de groetjes aan iedereen van mo, planki, stephen, koen en koen en art-jan

• 16 Februari 2014 - 18:31

Yolande De Beer:

Wat zien de meiden en mw De Leeuw er prachtig uit in de sari's! Krijgen we de jongens en meneer Leenders ook nog te zien in een Indiase outfit???
    Wat mooi dat de jullie weer zoveel kunnen betekenen voor de kinderen, de vrolijkheid spat van de foto's. Veel plezier in Mysore!
    Yolande de Beer

• 18 Februari 2014 - 09:55

Marleen Tiemeier:

Heeey lieverds!
    Wat een leuke verslagen! Zo te horen hebben jullie een geweldige tijd en hebben jullie super leuke ervaringen! De sarees zien er echt super mooi uit, ook de henna is echt 10x zo mooi dan die van de avunculimiddag haha.
    Mis jullie wel hoor!
    Nog heel veel plezier en geniet ervan zolang het nog duurt!

Dikke kus
    Marleen