Het is bijna zover.. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marnix India - WaarBenJij.nu Het is bijna zover.. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marnix India - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover..

Door: Paula

Blijf op de hoogte en volg Marnix

04 Februari 2014 | Nederland, Rotterdam

Eindelijk, het is bijna zover. Over iets minder dan 6 dagen vliegen we met 12 leerlingen en 2 leraren naar Bangalore in India!!!
Hier zullen we workshops doen voor de stichting Yuvalok op de Reha Community school voor kinderen uit de slums.
Na weken van bijeenkomsten, workshops voorbereiden en visa regelen( wat na mijn idee eigenlijk de grootste en meest gestreste klus was) is het eindelijk zover! INDIA HERE WE COME!
Aanstaande maandag 10 februari gaat de reis beginnen vanaf Rotterdam airport. Hiervandaan vliegen we eerst naar Londen om vervolgens rechtstreeks naar Bangalore te vliegen.
Op de school zullen we in groepjes van 3 verschillende workshops geven. Een workshop dans, theater, cupsong en sport.
Nu het allemaal zo dicht bij komt beginnen bij mij( en ik denk ook bij de anderen) al de eerste zenuwen op te komen! Wat kunnen we verwachten? Hoe zal de reis zijn? En India zelf? Hoe zullen de workshops gaan?
Op deze blog zullen jullie tijdens onze reis op al deze vragen antwoord krijgen en we vinden het ook hartstikke leuk om reacties van de thuisblijvers te krijgen!
De volgende keer dat er weer een verslag verschijnt komt deze helemaal uit India :)!!
Tot de volgende keer!!

Paula

  • 04 Februari 2014 - 19:57

    Sanne:

    Hallo allemaal!

    Ik wil jullie alvast een hele fijne en gezellige tijd daar in het verre India toewensen, haha! Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen met de workshops ( leuke onderwerpen!) en natuurlijk ook vast wel met de zenuwen. Laat het allemaal over je heenkomen en doe de groetjes van ons allen :)!!!!

    Doei,

    Sanne van Tussenbroek, ex India ganger

  • 05 Februari 2014 - 10:05

    Jacky Visser:

    Heel veel succes alvast voor reis naar India. Zal zeker een geweldige ervaring zijn. Genieten jullie allen volop van. Groetjes, Jacky Visser

  • 05 Februari 2014 - 14:05

    Sophia:

    Hoi allemaal,

    alvast een hele fijne, gezellige, inspirerende, mooie tijd daar toegewenst. Jullie gaan het sowieso geweldig hebben! Ik weet zeker dat het goed komt met jullie workshops, leuke onderwerpen in ieder geval!
    Tip: geniet van elk moment, want voor je het weet is het voorbij!
    Ga zeker jullie blog volgen, ben superbenieuwd naar jullie eigen ervaringen.
    Groetjes aan iedereen daar en heel veel succes en vooral plezier met elkaar!

    Heel veel liefs,

    Sophia Mons, mede-ex India ganger


  • 08 Februari 2014 - 14:45

    Sylvana En Logan:

    Paula, heel veel plezier en veel succes in India, geniet van elk moment en natuurlijk ook een veilige reis toegewenst van je London-maatjes.
    Veel liefs Sylvana, Lindsay, Jan-Jaap en Logan

  • 09 Februari 2014 - 12:32

    Linda:

    Iieve lieve paula ik wens je een te gekke reis geniet ervan wees voorzichtig heel veel knuffels

  • 09 Februari 2014 - 13:45

    Ankie De Jong:

    goeie reis, allemaal en doe iedereen de groeten van 'Auntie Ankie'

  • 09 Februari 2014 - 20:22

    Ilona:

    Aan de hele groep, en in het bijzonder voor Cas: hele goede reis!

  • 09 Februari 2014 - 23:45

    Zara:

    ik hou van jullie!! hele fijne reis en veel plezier!! xxx

  • 10 Februari 2014 - 08:22

    Vincent Haringa:

    Eindelijk !!!

    Vandaag is het dan eindelijk de dag waarop jullie zo lang hebben gewacht. Ik wens jullie een hele goede reis en veel plezier in India.

    Vincent Haringa

  • 10 Februari 2014 - 08:44

    Kolet:

    Hoi Indianen,

    Vandaag gaat het gebeuren! Shorttrack in Sotchi..., nee grapje, jullie vliegen straks naar India.
    Heel veel plezier en succes gewenst. Ik hoop dat het voor jullie een mooie en leerzame ervaring zal worden en dat de kinderen van de Yuvalok-school een inspirerende lessenreeks voorgeschoteld krijgen.
    Geniet van India, blijf gezond en maak veel lol!
    Groeten aan de hele groep en s.v.p. namens mij ook de groeten aan Shoba, Sam, Uncle Jimmy en Siddhama!

    Marnix Kolet (oud-India begeleider)

  • 10 Februari 2014 - 09:56

    Karin Keij:

    Ik wil jullie allen een hele voorspoedige reis naar India toewensen, maar bovenal: geniet van alles wat jullie te wachten staat.
    Ik ga jullie zeker volgen!

    Karin Keij

  • 10 Februari 2014 - 11:08

    Oe:

    Heel veel mooie indrukken en ervaringen toegewenst!
    Ik zal jullie volgen!!
    Oe

  • 10 Februari 2014 - 11:52

    Raaf Cornelisse:

    Hallo Indiagangers,

    eindelijk is het zover! Ik hoop voor jullie op een goede reis, zonder oponthoud (wij moesten een dag in Frankfurt wachten ... ;( op de eerste India reis). Jullie voorbereiding is heel gedegen geweest en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik leef in ieder geval met jullie mee,
    veel plezier!

    Raaf Cornelisse

  • 10 Februari 2014 - 17:03

    Monique:

    Ha Paula, Jeetje, wat een belevenis zeg!!!!
    Ben erg benieuwd naar je reisverslagen en foto's. Geniet daar en ik weet zeker dat jullie daar mooi werk gaan verrichten! liefs van Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Mijn eerste reis

Wij gaan op excursie naar Bangalore.

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2014

Dag 9

18 Februari 2014

Dag 8

17 Februari 2014

Dag 7

16 Februari 2014

Dag 6

15 Februari 2014

dag 5
Marnix

Hallo daar, Wij gaan naar India

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 914
Totaal aantal bezoekers 11361

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 20 Februari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: