Dag 2, deel 2 - Reisverslag uit Bangalore, India van Marnix India - WaarBenJij.nu Dag 2, deel 2 - Reisverslag uit Bangalore, India van Marnix India - WaarBenJij.nu

Dag 2, deel 2

Door: Mette en Paula

Blijf op de hoogte en volg Marnix

12 Februari 2014 | India, Bangalore

Lieve allemaal,
Hier het tweede deel vcan de tweede dag India!!
Na het tweede deel van de workshops(wat voor de sporters erg warm was in de hete zon) zijn we naar Bangalore gegaan om geld te pinnen en sari's te kopen!! Met geld pinnen is het opeens heel raar dat je ipv tientjes biljetten van 500 rupees krijgt. Ook prijzen voor alle spullen zijn heel laag. Adrian zegt: 'de atm is heel skir want het blokkeerde mijn pasje en nu is Cas blut.'
Daarna zijn we sari's gaan kopen(Adrian van Cas' geld dus) in een hele leuke winkel. Er waren muren met allemaal kasten er tegenaan vol met alle kleuren stoffen. Na de stof te hebben uitgekozen kregen we een bijpassende rok en stof voor de top( die voor ons op maat wordt gemaakt:D).
Hierna gingen we een super lekker ijsje eten bij een heel klein winkeltje, hier voor nog geen 1,50 waar je in Nederland iets van 8 euro voor zou betalen.
Nu zitten we alweer in ons hele lieve kamertje waar het echt vreselijk warm is .

heel veel liefs,
Paula en Mette
p.s. hieronder de foto's van de hele dag
p.p.s Voor Sanne en Tinka: jullie krijgen de groeten van Meenakshi (een meisje uit een groepje van vorig jaar)
En voor Ruben: een jongen waarvan we de naam niet weten mist je heel erg want je bent zijn grootste vriend in Europa.

• 12 Februari 2014 - 16:55

Anja Van Dongen:

Hoi Manon,
    Ziet er leuk uit, geniet van deze bijzondere tijd en alle indrukken die je maakt.

Groetjes,
    Anja

• 12 Februari 2014 - 17:07

HESTER VAN DER STEGE:

Lieve Maaike en klasgenoten.

Wat ontzettend leuk dat jullie iedere dag een verslag maken, zodat we jullie kunnen volgen in al jullie belevenissen.

En wat stonden er gisteren leuke foto's op.
    Ik blijf jullie volgen en ik wens jullie nog veel mooie dagen toe,

Een lieve groet voor allemaal ., en voor Maaike een dikke knuffel van oma.

• 12 Februari 2014 - 19:20

Ruben:

Hallo allen,

Super om te lezen dat jullie al gelijk hard aan het werk worden gezet ;p, maar het toch zo naar jullie zin hebben. De groepjes zien er leuk uit, is het gelukt de briefjes (van Matthijs en mij, maar ook van Sophia en Iris) via de schoolleiding te verspreiden?
    Nog heel veel plezier de komende dagen en vergeet naast het harde werk niet te genieten he!

Ruben

P.S. altijd leuk om te lezen dat ze je niet zijn vergeten, heette hij misschien Sudharsan (zeg: suddesjan) o.i.d.? :P

• 12 Februari 2014 - 20:11

Connie Van Der Zel:

Hallo allemaal,

Ik ben nu al heel benieuwd naar de foto's van jullie dames jullie sari's. Want die komen toch zeker wel? En de heren, krijgen zij ook een mooi 'kostuum'? En Lotte, dat ziet er profi uit, met al die kinderen in de kring! Zet hem op met z'n allen en mAak er een mooi stuk van. Veel plezier allemaal, ik kijk uit naar de volgende update....

Knuffel voor Lotte en de groeten aan iedereen

Connie

• 12 Februari 2014 - 20:44

Nathalie Van Den Bos:

Hoi allemaal,

alles ziet er echt supertof uit en de verhalen zijn ook erg leuk om te lezen!
    Het kan niet anders dan dat de rest van de dagen net zo leuk zullen zijn!
    Veel plezier met elkaar en met alles wat jullie daar mee maken, leren en zien.

Sportieve groet, Nathalie van den Bos

ps: ik zag op een van de foto's dat ze op de Yuvalok school dezelfde voetballen hebben als wij op het Marnix! Grappig....:P

• 12 Februari 2014 - 20:53

Ilona:

Paula, Mette, super leuk weer dat laatste verslag, bedankt.
    En de foto's geven ook een mooie indruk van jullie ervaringen. Nienke, gisteren die foto van jou naast die vader en kinderen, prachtig. Cas, red je het een beetje met de choreografie... Veel succes allemaal. Zo fijn die beschreven ervaringen en de foto's, dank!

• 13 Februari 2014 - 07:38

Leonie:

Goedemorgen lieve Indianen

Twee keer per dag een berichtje, zo leuk!
    Wat maken jullie veel mee en wat een mooie foto's!
    Ik ben reuzetrots op jullie dat het allemaal zo goed gaat en dat de kinderen zo blij met jullie zijn!
    Heel veel plezier nog daar in de warme zon en ik kijk uit naar jullie enthousiaste verhalen!

Lieve groeten van Leonie (en een hele grote knuffel voor Paula, ook van Luna)

• 13 Februari 2014 - 08:32

Tineke Van Der Kubbe:

ziet er mooi uit Paula
    alleen de fotto met de oren die jij plaats boven
    de hoofd van het meisje
    heel veel liefs
    van ons in het koude kikkerland
    xxx

• 13 Februari 2014 - 11:07

Esther:

Hoi Paula en Klasgenoten, super leuk om jullie op deze manier te volgen!! Ik lees het met veel plezier!
    Lieve groet uit het koude Barendrecht!

Esther

• 13 Februari 2014 - 11:58

Bert Delhaas:

Dag Manon,

India is mooi hè?!
    Geniet ervan!
    Leuke foto's, boeiend verslag!

(oom) Bert

• 14 Februari 2014 - 13:14

Sylvana, Logan En Lindsay:

Hoi Paula en mede India gangers,

Wat leuk om jullie zo iedere dag te volgen. Logan en Lindsay leren er ook gelijk van hoe het daar is... echt een fantastische ervaring voor jullie.
    Het is ook direct een reis waar je beseft hoe goed we en jullie het hier allemaal hebben en hoe gelukkig we/je onszelf/jezelf mogen prijzen.

Ik kreeg van je moeder een foto met je sari aan, wat staat dat mooi. Ben benieuwd naar jullie graduation verhaal morgen.

Tina is hier en heeft ook de foto's gezien en doet de groetjes en wenst je veel plezier.

Tot de volgende mail.

Veel liefs van ons allemaal,

groetjes Sylvana

• 17 Februari 2014 - 12:59

Bert:

Hallo Paula, leuke blogs! Klinkt wel beetje anders dan Hoek van Holland :-)
    Wat maken Julie veel mee! Geniet er maar van hoor! Groetjes uit Melbourne, bert, Katrina max en Tess

• 18 Februari 2014 - 12:06

Jeanette: