Dag 2 (deel 1) - Reisverslag uit Bangalore, India van Marnix India - WaarBenJij.nu Dag 2 (deel 1) - Reisverslag uit Bangalore, India van Marnix India - WaarBenJij.nu

Dag 2 (deel 1)

Door: Nienke en Adrian

Blijf op de hoogte en volg Marnix

12 Februari 2014 | India, Bangalore

Hallodaar. De tweede dag is alweer aangebroken. Na een ernstig vereiste hoeveelheid slaap, werden wij verwelkomd bij het ontbijt door Shoba. Na het heerlijke ontbijt zijn wij weer naar de Yuvalok school gegaan om les te geven. Hoewel deze kinderen heel druk waren, was het erg leuk. De klassen zijn verdeeld over vier groepen, met elk een eigen workshop: dans, toneel, sport en cupsong. Wij waren natuurlijk al helemaal voorbereid op het lesgeven, maar het was alsnog chaotisch en er moest veel geïmproviseerd worden. De kinderen waren ondanks alles erg lief en enthousiast over wat wij gingen doen. Ze wilden met ons op de foto en stelden allerlei vragen over Nederland, onze huizen, onze families, en hoe het er aan toe gaat op onze Nederlandse scholen. We moesten de grootte van ons huis en onze kamer aanwijzen en de eerste vraag was toen: ‘Have you got that all for yourself, Auntie?!’

Wij willen jullie bedanken voor alle leuke reacties! Blijf gerust lezen en reageren. Er komen nog genoeg leuke posts!
Kus Adrian en Nienke

• 12 Februari 2014 - 10:48

Ruth Lammers:

Wat heerlijk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn. Geweldig om te lezen!
    Maak er een onvergetelijke tijd van.

Hartelijke groeten,
    Ruth Lammers

• 12 Februari 2014 - 12:12

Sophia:

Hallo allemaal,

leuk om te lezen dat jullie al gelijk naar de school zijn gegaan en de kinderen hebben ontmoet! Aan het bezig zijn op de school zul je de mooiste herinneringen overhouden! Geniet maar flink van elke minuut!
    Heel veel succes met de workshops, ik ben erg benieuwd!

Veel liefs,
    ex-Indiaganger Sophia

p.s. Voor als jullie de Speculoos-pot hebben gevonden... met een lepel is het erg lekker! :)

• 12 Februari 2014 - 14:26

Yolande De Beer:

Hallo allemaal!

De eerste ervaringen zijn zo te lezen erg positief. Fijn dat de reis goed is gegaan en dat jullie met zoveel enthousiasme ontvangen worden! Ik wens jullie heel veel plezier en mooie ervaringen toe!
    Mw de Beer

• 12 Februari 2014 - 15:37

Liesbeth Poot:

Lieve Paula.

Wat een indrukwekkende reis is dit voor jullie allemaal zeg. De mensen daar kunnen zich geen voorstelling maken van hoe wij leven, maar andersom is dat natuurlijk net zo. Als ik zo de foto's zie dan moet het bij jullie helemaal duizelen van de drukte en indrukken. Wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn ontvangen ook op de school. Ik blijf jou en je schoolgenootjes volgen en wens je ontzettend veel plezier, geniet van iedere minuut, neem alles in je op en maak er voor later een prachtige herinnering en ervaring van. Ik vind jou en je schoolgenoten super stoer dat jullie dit avontuur tegemoet zijn gegaan!!!

Veel plezier!

Groetjes, Liesbeth

• 12 Februari 2014 - 15:59

Arend Oosterlee:

Hi!
    Fijn om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben daar in India en dat het goed met jullie gaat.
    Geniet er van.
    Groet,
    Arend Oosterlee

• 12 Februari 2014 - 16:07

Abdelmounaim Atif:

Hallo iedereen,

Dat de kinderen positief op jullie hebben gereageerd, is goed om te horen.
    Ik hoop dat jullie nog een aantal leuke ervaringen zullen opdoen in
    India en ik wens jullie dan ook veel sterkte en plezier hiermee.

Groetjes Abdel

• 12 Februari 2014 - 19:50

Norman/Dinorah Tweeboom:

Hallo allemaal,
    vanuit het verre Curacao willen wij (Opa/Oma) van Cedric jullie het allerbeste wensen. Leuk om te lezen hoe het jullie vergaat in India. Wij weten zeker dat het allemaal gaat lukken.

Groetjes, Opa/Oma Tweeboom

• 12 Februari 2014 - 19:56

Beste Paula, Mette en alle anderen,

Een hele goede tijd toegewenst in India. Wat maken jullie veel mee iedere dag. Lukt het al met "nee knikken en ja schudden ". Geniet van deze mooie tijd, help elkaar als je het nodig hebt. Want alles bij elkaar zal het heel veel energie vergen. Houden jullie de stand van de medailles een beetje bij? In India is alles "hot", behalve de Olympisch Spelen. Wij zien namelijk geen Indiase schaatsers voorbij gaan!

Heel veel liefs namens de hele familie Kamminga

• 13 Februari 2014 - 19:54

Melanie Lukassen :

Lieve Adrian en de rest,

Ik wens jullie heeeeeel veeeeeel succes en super veel plezier!!!
    Ik blijf het bloggie echt wel volgen maaaar als je terug bent moet ik alles van je horen hoor Adrian haha

Lieve groetjes Melanie vanuit Duitsland

• 13 Februari 2014 - 19:54

Melanie Lukassen :

Lieve Adrian en de rest,

Ik wens jullie heeeeeel veeeeeel succes en super veel plezier!!!

Lieve groetjes Melanie vanuit Duitsland